dijous, 17 de maig del 2018

TALLER DE PERCUSSIÓ AFRICANA A CICLE SUPERIOR

El dimarts al matí va venir a la classe de música el David alias "el dels tambors" i ens va portar un munt d'instruments de l'Àfrica. L'aula estava plena!
Primer ens va ensenyar i tocar uns instruments de l'Àfrica de l'Oest mentre ens explicava coses molt importants sobre la seva història.
Vam conèixer el balafon, el kámele kgoni,

el krin i els cascanyets 



Després ens va ensenyar a tocar els instruments fent una polirtimia que ens va quedar molt bé!
Mentre el doundounbà, el sangbang i el kenkení fan una base rítmica, els djembé fan un obstinat rítmic.

Ens va agradar molt el teu taller David, moltes gràcies per venir!

AQUÍ ELS PODEU VEURE ESCOLTANT LES EXPLICACIONS I APRENENT ELS RITMES:



I AQUÍ ESTAN ELS RESULTATS FINALS !




TOTES LES FOTOS DEL TALLER AQUÍ !

Si voleu saber més del tema mireu la web del David clicant la foto:

13 comentaris:

  1. YASSER: he apres el respecte, a que Africa no es pobré és desafortunada

    ResponElimina
  2. Marta,m'agradat molt perque ens explicava moltes histories interesants.Tambe en va dir que hem de temir respecyar al els demés.

    ResponElimina
  3. hola sóc la Judith,i el que més em va agradar va ser tocar els instruments i cantar.I vem aprendre que Africa no es pobre es desafortunada.

    ResponElimina
  4. DARINA he après que Africa no són pobres són desafortunats.

    ResponElimina
  5. victorb:he apres que els africans no son pobres son desafortunats.

    ResponElimina
  6. Hola soc la Martina i el que més em va agradar és tocar els seus intruments de l'Africa

    ResponElimina
  7. Hola soc l'Arnau i vaig apendre que a l'Africa encara que creiem que és pobre és molt rica en recursos com: els materials obrers, en cultura, cultura musical i artistica.

    ResponElimina
  8. Hola sòc el Gerson, el que més em va agradar del taller de música va ser, els instruments que va portar, instruments que mai he vist en la vida i això em va agradar molt.

    ResponElimina
  9. Hola sóc el Harman,i la part que més em va agradar va ser quan vam tocar els intruments

    ResponElimina
  10. Hola sóc la Clàudia, i el que més em va agradar és quan vaig tocar els instruments de l'Àfrica i quan ens va ensenyar els instruments.

    ResponElimina
  11. el que mes em va agrada va se quan van tuca tots junts al djembe

    ResponElimina
  12. Hola sóc la Wendy i he après que Àfrica és un continent molt afortunat,i tambè he après el
    respecte amb tothom

    ResponElimina
  13. A mi m'ha encantat el taller va ser super chulo i el que més em va agradar va ser quan al final vam fer la cançó super bé i el David amb els braços va fer que ens callesim i ens vam callar tots de cop. De veritat m'ha encantat enserio

    ResponElimina

Sigues atrevit i deixa'm un comentari!
No saps la il·lusió que em fa saber la vostra opinió!
I si t'agrada el que veus perquè no et subscrius al blog per no perdre les últimes novetats?